wtorek, 28 sierpnia 2012

projekt 30 minut

Witajcie,

Lubię szybkie projekty. Takie gdzie od pomysłu do wykonania nie mija dłużej niż godzina:)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać ramkę, która powstała pod wpływem impulsu a jej przygotowanie wraz z wykonaniem zdjęć zajęło jedynie 30 minut.
Ramkę wykonałam na bazie papierów z kolekcji Tis The Season oraz Vivid  a do dekoracji użyłam resztek scrapowych, w tym również opakowanie po ćwiekach.


Do przygotowania ramki potrzebne są nam 3 kawałki papieru, każdy lekko mniejszy od drugiego oraz dwa zdjęcia: jedno większe, drugie mniejsze.


Trzy warstwy papieru sklejamy ze sobą, nakładając jedną warstwę na drugą, papiery sklejamy za pomocą kosteczek 3D dla nadania pracy efektu przestrzenności.




Następnie naklejamy zdjęcia: najpierw większe a następnie mniejsze - które częściowo zakrywa część dużego zdjęcia.




Pozostaje dołożyć trochę kolorowych dodatków i ramka gotowa.




A tu już jako ozdoba na ścianie:)



Pozdrawiam,
Ania_Encza

17 komentarzy:

  1. Amazing layering!! Right into fav :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna rameczka! Prosty i fajny kursik.Pozdrawiam Francesca.

    OdpowiedzUsuń
  3. it's so cool! thanks for the inspiration :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca i dzięki Twojemu kursowi bajecznie prosta do ogarnięcia. Ale tak ozdabiać potrafisz tylko Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. STUNNING!
    Thanks so much for sharing the idea! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, piękne wykonanie, zdjęcia uroczo wyeksponowane, no i super zdjęcia z etapów wykonania. Inspirujące. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. baaaaardzo efektowne! :D I szczerze mówiąc myślałam, że to bardziej skomplikowane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za lekcję poglądową :)Super praca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam! Bardzo podoba mi się ta rameczka! Tak mocno spodobała mi się, że postanowiłam zrobić coś podobnego, aczkolwiek daleko mojej do tej, która jest pierwowzorem! :-) Oto link do mojej skromnej pracy: http://scrapnicapomyslow.blogspot.com/2012/08/6-ramka-na-drewnianej-podstawie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. P.S. Niestety, nie wyszedł mi taki efekt 3D, ponieważ mam za "słabe" kosteczki 3D, bo tylko 2mm. Muszę koniecznie zaopatrzyć się w 3 i 4mm i wtedy spróbuję jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Katarynko widziałam, uważam że wyszła super. Ja używam kosteczek 3mm, czasem kleje na podwójną warstwę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pomysł na rameczkę!

    Zapraszam serdecznie do siebie: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Спасибо большое за ценный МК, за подсказку. Сделала по нему себе рамочку. Если интересно, вот тут можно посмотреть)
    http://dvazhdy-scrap.blogspot.ru/2013/03/blog-post_30.html

    OdpowiedzUsuń